Doe mee met D66 Westland

Dagelijks zetten vele leden van D66, zowel in Westland als daarbuiten, zich vrijwillig in voor de partij en haar sociaal-liberale idealen. Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste leden die zich willen inzetten. Wil je actief worden binnen D66 Westland? Op deze pagina vind je de mogelijkheden.

Activiteiten

D66 Westland organiseert het hele jaar door activiteiten. Je vindt een volledig overzicht van de geplande activiteiten in de agenda. Heb je een idee voor een activiteit, wil je graag zelf een activiteit organiseren, of heb je een vraag over een van de activiteiten? Neem dan contact op met het bestuur: bestuur@d66westland.nl

Themabijeenkomsten

Regelmatig organiseert D66 Westland een themabijeenkomst waarop een (actueel) politiek thema wordt belicht, bijvoorbeeld door middel van gastsprekers of een paneldiscussie. Ook is er daarbij uiteraard volop ruimte voor discussie en vragen. D66 Westland gebruikt de opbrengst van themabijeenkomsten onder meer voor het opstellen van het volgende verkiezingsprogramma. Na afloop is er gelegenheid om de discussie voort te zetten bij een gezellige borrel. Themabijeenkomsten zijn toegankelijk voor iedere geïnteresseerde, ook voor niet-leden, dus neem vrienden en familie gerust mee. Alle leden worden voor de themabijeenkomsten uitgenodigd. Ze worden ook aangekondigd in de agenda.

Pizza & Politics

Zin in een goed gesprek over politiek met andere leden onder het genot van een hapje en een drankje? Meld je dan aan voor de Pizza & Politics avonden! Met een klein gezelschap geniet je bij een van de leden thuis tegen een kleine bijdrage van een pizza of andere maaltijd, en kun je tijdens het eten de laatste politieke ontwikkelingen doornemen. Kortom, een ideale gelegenheid om andere leden te leren kennen en van (politieke) gedachten te wisselen. Nieuwe edities van Pizza & Politics worden in de agenda op de website aangekondigd. Lijkt het je leuk om zelf een Pizza & Politics te organiseren voor een gezellige avond met andere leden? Stuur dan een mailtje naar Tina van der Valk (bestuur@d66westland.nl).

Talentenspreekuur

Wil je je inzetten voor de afdeling, maar weet je niet op welke manier je dat het beste kan doen? Kom dan eens vrijblijvend praten over je ambities en over de mogelijkheden om actief te worden binnen de afdeling Westland op het Talentenspreekuur. De eerstvolgende editie wordt aangekondigd in de agenda op de website.

Laatst gewijzigd op 28 september 2019