Bedankt!

Hartelijk dank voor alle enthousiaste reacties die wij in de zes dorpen en via de e-mail mochten ontvangen. Meer dan 250 ideeën voor een mooiere toekomst van Westland.

In alle dorpen was er veel belangstelling voor onze actie. Veel mensen wilden hun idee kwijt. Ook was er natuurlijk kritiek op het functioneren van de gemeente en de gemeenteraad. Wij nemen deze kritiek ter harte en waar wij verbetering aan kunnen brengen, zullen wij dat zeker doen.

Tijdens de algemene beschouwingen van 10 november 2015 heeft fractievoorzitter Tamara van Riet een aantal ideeën van de actie in haar bijdrage verwerkt. Een concreet idee dat we in Wateringen aangereikt kregen, hebben we in een motie gezet en die aan de raad voorgelegd. Het voorstel was om een voetgangersbrug aan te leggen tussen de nieuwe woonwijk Vliettuinen en de kinderopvang aan de Julialaan. Door zo’n brug hoeven mensen niet met de auto te gaan en dat is natuurlijk beter voor het milieu en de verkeersveiligheid.

De motie is door de raad aangenomen en het college is nu bezig om uit te zoeken waar een brug kan komen te liggen en wat het zou moeten kosten.

(Klik op de foto voor een vergroting.)

2015-10-10 een dag sjaak

2015-10-24 een dag sjaak