Vacatures

Voorzitter en leden Verkiezingscommissie

Lid Lijstadviescommissie

Lid Verkiezingsprogrammacommissie

Geen vacature maar wil je toch iets bijdragen?

Wij zijn voortdurend op zoek naar leden die belangstelling hebben om actief betrokken te raken bij D66 Westland en de lokale politiek. Heb je een hobby die je voor D66 Westland wil inzetten?; ben je goed en handig met social media?; vind je het leuk om bijeenkomsten of evenementen te organiseren?; heb je specifieke kennis over een bepaald onderwerp?, meld je dan bij het bestuur en geef aan waar je belangstelling naar uitgaat.

Ook zijn we blijvend op zoek naar vrijwilligers die een bijdrage willen leveren aan de campagneactiviteiten voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022, maar ook die in de aanloop naar de Tweede Kamer verkiezingen van 2021. Wil je hier een handje bij helpen, laat het ons graag weten.

Verder adviseren we leden die ambities hebben om in de gemeenteraad en/of op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen te komen, dit alvast vertrouwelijk te melden aan het bestuur. Wij kunnen eventuele opleiding en/of kennisdeling toespitsen op de potentiƫle nieuwe raadsleden.

Je kan het bestuur bereiken via: bestuur@d66westland.nl

Laatst gewijzigd op 30 december 2020